- Personalne aspekty sukcesu projektu edukacyjnego realizowanego z zastosowaniem metodyk zwinnych
Details zum Objekt: Personalne aspekty sukcesu projektu edukacyjnego realizowanego z zastosowaniem metodyk zwinnych
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter:
- Sachwort:
- Beschreibung:
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:215940
- Verbindungen:
- Sprache:
- Besitzen:
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2016-04-07
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 132
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen:
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Zmiana metodyki zarządzania projektami a transformacja przedsiębiorstwa – uwarunkowania, proces i efekty
Ersteller:Kozarkiewicz, Alina; Paterek, Paweł
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
A concept for measuring effectiveness of communicationin project teams
Ersteller:Muszyńska, Karolina
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Direction of changes in project management methodologiests – consequences for the team
Ersteller:Peszko, Agnieszka
Datum:2023
Typ:artykuł
Znaczenie współpracy międzyorganizacyjnej w sektorze publicznym
Ersteller:Bochenek, Monika
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Projekty międzyorganizacyjne jednostek samorządu terytorialnego – wyniki badań pilotażowych
Ersteller:Bochenek, Monika
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Determinanty współpracy międzyorganizacyjnej w sektorze publicznym w Polsce – prezentacja wyników badań empirycznych
Ersteller:Kozarkiewicz, Alina; Bochenek, Monika
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.