- A blog as an effective communication tool in e-business
Details zum Objekt: A blog as an effective communication tool in e-business
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter:
- Sachwort:
- Beschreibung:
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:269502
- Verbindungen:
- Sprache:
- Besitzen:
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-04-04
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 140
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen:
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
The use of management dashboard in monitoring the efficiency of the internet advertising campaigns illustrated on the example of Google Analytics
Ersteller:Strzelecki, Artur; Furmankiewicz, Małgorzata; Ziuziański, Piotr
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Pańkowska, Małgorzata. Red.
Przyjazna prywatności obserwacja ruchu na stronach WWW
Ersteller:Czyżewski, Michał "czesiek"
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
Bibliotekarska blogosfera. Rewolucja, ewolucja czy zmierzch?
Ersteller:Zawałkiewicz, Aldona
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Derfert-Wolf, Lidia. Red.
Cloud computing and mobility as the main trends in unified communications
Ersteller:Palonka, Joanna; Porębska-Miąc, Teresa
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Pańkowska, Małgorzata. Red.; Sroka, Henryk (1939- ). Red.; Palonka, Joanna. Red.
Narzędzia Web 2.0 w bibliotekach pedagogicznych
Ersteller:Boryczka, Bożena
Datum:2018
Typ:artykuł
Dorobek półwiekowej działalności oświatowej. Krótki zarys dziejów i prac "Dziedzictwa Błog[osławionego] Jana Sarkandra dla Ludu Polskiego na Śląsku" 1873-1923. Wydany z okazji 50-letniego jubileuszu
Ersteller:Tomanek, Rudolf (1879-1941)
Datum:1924
Typ:monografia
Komunikacja poprzez bloga osobistego i jej wartość dla interesariuszy. Wyniki badań
Ersteller:Tarczydło, Beata
Datum:2017
Typ:artykuł
Beitragende:Kondak, Anna
Generowanie wartości poprzez bloga firmowego. Studium przypadku
Ersteller:Tarczydło, Beata
Datum:2017
Typ:artykuł
Beitragende:Kondak, Anna