- Two types of contemporary reading style and its consequences for proces of thinking and school education
Details zum Objekt: Two types of contemporary reading style and its consequences for proces of thinking and school education
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:296906
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2017-12-11
- Zuletzt geändert am: 2017-12-11
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 45
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Abstrakt. Dąbrowski Informator Biblioteczny 2023, nr 5
Datum:2023
Typ:czasopismo
Beitragende:Langer, Beata; Kwiecień, Sabina
Dziecko jako podmiot dialogu w rodzinie
Ersteller:Kamińska, Aleksandra
Datum:2014
Typ:artykuł
Beitragende:Kamińska, Aleksandra. Red.; Kraus, Ewa. Red.; Ślęczka, Kazimierz. Red.
Zamiast wstępu: możliwości i przestrzenie dialogu w świecie współczesnym
Ersteller:Kamińska, Aleksandra
Datum:2014
Typ:artykuł
Beitragende:Kamińska, Aleksandra. Red.; Kraus, Ewa. Red.; Ślęczka, Kazimierz. Red.
E-podręcznik jako środek edukacyjny przeznaczony dla pokolenia cyfrowych tubylców
Ersteller:Kamińska, Aleksandra
Datum:2016
Typ:artykuł
Pozyskiwanie informacji i komunikacja jako podstawowe sposoby funkcjonowania dziecka w świecie nowych mediów
Ersteller:Kamińska, Aleksandra
Datum:2015
Typ:artykuł
Miejsce rodziny w życiu człowieka ponowoczesnego
Ersteller:Kamińska, Aleksandra
Datum:2016
Typ:artykuł
Conclusions from the Alfred Adler concept for the analysis of the meaning of life in contemporary pedagogy
Ersteller:Kamińska, Aleksandra
Datum:2019
Typ:artykuł
An employee of generation Y in the face of changes in the global labour market
Ersteller:Kamińska, Aleksandra
Datum:2017
Typ:artykuł