- The moderating effect of positive word of mouth between service quality and customer loyalty in the hospitality sector: A PLS SEM approach
Details zum Objekt: The moderating effect of positive word of mouth between service quality and customer loyalty in the hospitality sector: A PLS SEM approach
PDF
Struktur
Journal of Economics and Management.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter:
- Sachwort:
- Beschreibung:
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:593636
- Sprache:
- Publikation:
- Rechte: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2022-08-03
- Zuletzt geändert am: 2023-11-16
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 292
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen:
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Zaufanie jako zasób systemowy w sektorze zdrowia – w świetle badania polskich pacjentów
Ersteller:Krot, Katarzyna; Rudawska, Iga
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Pietrucha, Jacek. Red.
The impact of firm based organizational citizenship behavior on continuance and normative commitment among pharmaceutical executives: An SEM approach
Ersteller:Oamen, Theophilus Ehidiamen
Datum:2023
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Wykorzystanie koncepcji marketingu treści w polskich przedsiębiorstwach – wyniki badań
Ersteller:Sitarski, Kamil; Ścibisz, Marcin; Pięta, Sylwester
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Olszak, Celina M. Red.
Wpływ wybranych czynników ekonomicznych, demograficznych i społeczno-kulturowych na zachowania żywieniowe konsumentów– przegląd literatury
Ersteller:Hanus, Gabriela
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
„Człowiek pośpiechu” : o problemach z czasem współczesnego konsumenta
Ersteller:Burlita, Augustyna
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Uwarunkowania zmian zachowań zakupowych konsumentów seniorów
Ersteller:Olejniczak, Tomasz
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
Cyfrowy ślad konsumenta
Datum:2023
Typ:monografia
Beitragende:Jaciow, Magdalena. Red.; Wolny, Robert. Red.
Presumeryzm: trend, moda czy nowe oblicze marketingu emocji?
Ersteller:Nowodziński, Paweł
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.