- Jakość sieciowego produktu turystycznego - definiowanie, wymiary i cechy jakości
Object's details: Jakość sieciowego produktu turystycznego - definiowanie, wymiary i cechy jakości
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor:
- Subject and Keywords:
- Subject:
- Description:
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:174099
- Relation:
- Language:
- Oryginal in:
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2015-09-23
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 602
- You could also download the object's description in these formats:
- Historical Text Recognition:
See also
Turystyka na obszarach miejskich. Uwarunkowania rozwoju, narzędzia promocji
Date:2012
Type:czasopismo
Contributor:Żabińska, Teresa. Red.
Modele biznesowe oparte na standardach jakości na przykładzie regionalnych szlaków turystyki kulinarnej
Creator:Maciąg, Justyna
Date:2015
Type:czasopismo