- Poziom zaangażowania konsumenta w zakup produktu a skłonność do generowania przekazów w komunikacji nieformalnej
Object's details: Poziom zaangażowania konsumenta w zakup produktu a skłonność do generowania przekazów w komunikacji nieformalnej
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor:
- Subject and Keywords: ; ;
- Subject Headings:
- Description: ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:214547
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2016-03-21
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 144
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Social dimension of engagement in virtual brand community creation
Creator:Witczak, Olgierd
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Dewalska-Opitek, Anna. Red.; Witczak, Olgierd. Red.
Zaangażowanie konsumenta a innowacje marketingowe producentów dóbr zaawansowanych technicznie
Creator:Wiechoczek, Joanna
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Świerczek, Artur. Red.
Zaangażowanie konsumentów w wirtualizację handlu
Creator:Kucia, Michał
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
Wpływ wybranych czynników ekonomicznych, demograficznych i społeczno-kulturowych na zachowania żywieniowe konsumentów– przegląd literatury
Creator:Hanus, Gabriela
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
„Człowiek pośpiechu” : o problemach z czasem współczesnego konsumenta
Creator:Burlita, Augustyna
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Uwarunkowania zmian zachowań zakupowych konsumentów seniorów
Creator:Olejniczak, Tomasz
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
Cyfrowy ślad konsumenta
Date:2023
Type:monografia
Contributor:Jaciow, Magdalena. Red.; Wolny, Robert. Red.
Presumeryzm: trend, moda czy nowe oblicze marketingu emocji?
Creator:Nowodziński, Paweł
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.