- Rola relacji z dostawcami i odbiorcami w kreowaniu współczesnych modeli biznesu krajowych producentów marek własnych detalistów
Details zum Objekt: Rola relacji z dostawcami i odbiorcami w kreowaniu współczesnych modeli biznesu krajowych producentów marek własnych detalistów
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter:
- Sachwort:
- Beschreibung:
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:112892
- Verbindungen:
- Sprache:
- Besitzen:
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2014-10-06
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 349
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen:
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Efekty relacyjne w zarządzaniu relacjami z partnerami: ocena działań na rynku instytucjonalnym
Ersteller:Kwiatek, Piotr
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
Wiedza, jej rodzaje i znaczenie dla budowania relacji w sektorze turystycznym
Ersteller:Czernek, Katarzyna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
Startupy w kontekście poszukiwania modelu biznesowego – ujęcie teoretyczno-empiryczne
Ersteller:Rojek, Danuta
Datum:2023
Typ:artykuł
System zarządzania ryzykiem relacyjnym na rynku B2B
Ersteller:Światowiec-Szczepańska, Justyna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
Siła w relacjach biznesowych
Ersteller:Zieliński, Marek
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
Czynniki warunkujące zarządzanie relacjami z klientami: studium przypadku placówki medycznej X
Ersteller:Chęcińska, Martyna; Mitręga, Maciej
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
Inteligentny model biznesu przedsiębiorstw sektora gospodarki odpadami
Ersteller:Sztangret, Izabela
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Świerczek, Artur. Red.
Model biznesu w kontekście celów strategicznych przedsiębiorstwa
Ersteller:Oliński, Marian
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Rudny, Włodzimierz. Red.; Żak, Katarzyna. Red.