- Wybrane uwarunkowania stosowania reklamy mobilnej w Polsce
Details zum Objekt: Wybrane uwarunkowania stosowania reklamy mobilnej w Polsce
PDF
Struktur
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Beschreibung
- Titel:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter:
- Sachwort:
- Beschreibung:
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:299117
- Verbindungen:
- Sprache:
- Besitzen:
- Digitalisierung:
- Publikation:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2018-01-15
- Zuletzt geändert am: 2023-05-25
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 63
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen:
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Komunikacja marketingowa polskich przedsiębiorstw na rynkach krajów UE
Ersteller:Bajdak, Andrzej
Datum:2013
Typ:czasopismo
Beitragende:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.
Creating new trends in international marketing communication
Ersteller:Grybś, Marta
Datum:2014
Typ:artykuł
Innowacyjne formy komunikacji marketingowej w handlu – perspektywa konsumenta
Ersteller:Malinowska, Mirosława
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
Functionalities of the Virtual Advisor Application in the Process of Marketing Communication Between Contemporary Enterprises and Their Market
Ersteller:Spyra, Zbigniew
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Bajdak, Andrzej. Red.
Innovation in marketing communication – current business theory and practice
Ersteller:Dubcová, Gabriela; Grančičová, Katarína; Hrušovská, Dana
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Kraśnicka, Teresa. Red.
Zaangażowanie (się) konsumentów a kształtowanie innowacji w sferze produktu i komunikacji marketingowej
Ersteller:Wiechoczek, Joanna; Kieżel, Małgorzata
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
Public relations versus marketing
Ersteller:Deszczyński, Przemysław
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Wszystko, co chciałabym wiedzieć o public relations i nie boję się zapytać: dylematy PR
Ersteller:Wojcik, Krystyna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.