- Creativity as a Strategic Competence of the Information Society in the Era of Artificial Intelligence
Details zum Objekt: Creativity as a Strategic Competence of the Information Society in the Era of Artificial Intelligence
Struktur
HUMANITAS Pedagogika i Psychologia.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter:
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Verbindungen:
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
Cognition and creativity support systems
Datum:2013
Typ:czasopismo
Beitragende:Pańkowska, Małgorzata. Red.; Sroka, Henryk (1939- ). Red.; Stanek, Stanisław. Red.
Prognozowanie dziennych obrotów przedsiębiorstwa za pomocą algorytmu XGBoost – studium przypadku
Ersteller:Wójcik, Filip
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Pańkowska, Małgorzata. Red.
Stakeholder-accountability model for artificial intelligence projects
Ersteller:Miller, Gloria J.
Datum:2022
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Perspektywy zastosowań chatbotów w organizacjach
Ersteller:Filipczyk, Barbara
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Filipczyk, Barbara. Red.
Nowe technologie i ich wpływ na łańcuchy dostaw. Sztuczna inteligencja
Ersteller:Maternowska, Małgorzata
Datum:2019
Typ:czasopismo
Beitragende:Hanus, Piotr. Red.
Domain specific key feature extraction using knowledge graph mining
Ersteller:Barai, Mohit Kumar; Sanyal, Subhasis
Datum:2020
Typ:czasopismo
Beitragende:Trzaskalik, Tadeusz. Chief Editor
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane obszary aplikacji
Datum:2024
Typ:monografia
Beitragende:Bajdak, Andrzej. Red.; Spyra, Zbigniew. Red.
Use of Artificial Intelligence in Higher Education: Studying the Needs of Ukrainian Students
Ersteller:Korneliuk, Bohdan
Datum:2023
Typ:artykuł
Beitragende:Okulicz-Kozaryn, Walery; Hordiienko, Nataliia; Nechyporenko, Valentyna; Kudinova, Marharyta