- Wykorzystanie chatterbota w promocji specjalności
Szczegóły obiektu: Wykorzystanie chatterbota w promocji specjalności
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Hasło przedmiotowe:
- Opis:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:151176
- Powiązania:
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2015-05-05
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 136
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Joining agile with unified process in order to improve software quality
Twórca:Zadora, Piotr
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Pańkowska, Małgorzata. Red.; Sroka, Henryk (1939- ). Red.; Palonka, Joanna. Red.
Wielokrotne przyspieszenie działania aplikacji poprzez zastosowanie technologii nierelacyjnych baz danych
Twórca:Niewiadomski, Adam; Strobin, Łukasz
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Brand Promotion Throught Computer Games on the Example of Second Life
Twórca:Laskowska-Witek Justyna; Mitręga, Maciej
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Bajdak, Andrzej. Red.
Mikroregion Biskupizna jako kulturowy produkt turystyczny
Twórca:Żychoń, Patrycja; Piwowarczyk, Michał
Data:2020
Typ:czasopismo
Współpracownik:Piotrowski, Paweł. Red.
Wpływ zawodów triathlonowych na gospodarkę lokalną
Twórca:Kwaśkiewicz, Oliwia; Pawik, Izabela
Data:2020
Typ:czasopismo
Współpracownik:Piotrowski, Paweł. Red.
Muzyczne public relations jako efektywne narzędzie promocji miast w Polsce
Twórca:Chlebowski, Bartosz
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Wszystko, co chciałabym wiedzieć o public relations i nie boję się zapytać: dylematy PR
Twórca:Wojcik, Krystyna
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
CSR: odpowiedź na wyzwania współczesnych public relations
Twórca:Janowicz-Świderska, Joanna
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.