- Podejście kontekstowe w rozwoju zintegrowanych systemów informatycznych
Szczegóły obiektu: Podejście kontekstowe w rozwoju zintegrowanych systemów informatycznych
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Hasło przedmiotowe:
- Opis:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:174117
- Powiązania:
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2015-09-23
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 161
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Kontekst w badaniach internetu: znaczenie praktyczne dla komunikacji marketingowej
Twórca:Grabarczyk-Tokaj, Magdalena
Data:2015
Typ:czasopismo
Współpracownik:Abramek, Edyta. Red.; Pańkowska, Małgorzata. Red.
Reklama kontekstowa
Twórca:Strzelecki, Artur
Data:2015
Typ:czasopismo
Współpracownik:Abramek, Edyta. Red.; Pańkowska, Małgorzata. Red.
Rola kontekstu w procesie nauczania i projektowania materiałów edukacyjnych w środowisku on-line
Twórca:Wójcik, Joanna
Data:2015
Typ:czasopismo
Współpracownik:Abramek, Edyta. Red.; Pańkowska, Małgorzata. Red.
Rola kontekstu w modelach zarządzania zaufaniem systemów wieloagentowych
Twórca:Klement, Mateusz
Data:2015
Typ:czasopismo
Współpracownik:Abramek, Edyta. Red.; Pańkowska, Małgorzata. Red.
Podejście kontekstowe w zarządzaniu projektami
Twórca:Świętoniowska, Joanna
Data:2015
Typ:czasopismo
Współpracownik:Abramek, Edyta. Red.; Pańkowska, Małgorzata. Red.
Analiza kontekstu zachowań e-klientów w zależności od dynamiki zmian w nawigacji internetowej względem przeprowadzanych akcji marketingowych
Twórca:Dziczkowski, Grzegorz; Juszczuk, Przemysław
Data:2015
Typ:czasopismo
Współpracownik:Abramek, Edyta. Red.; Pańkowska, Małgorzata. Red.
Konfiguratory produktów jako środowiska kontekstu decyzyjnego
Twórca:Pańkowska, Małgorzata
Data:2015
Typ:czasopismo
Współpracownik:Abramek, Edyta. Red.; Pańkowska, Małgorzata. Red.
Sektor nowoczesnych usług biznesowych jako nowa branża gospodarki miasta na przykładzie Katowic
Twórca:Skowroński, Mateusz
Data:2017
Typ:czasopismo
Współpracownik:Drobniak, Adam. Red.