- Ontology of Data Mining in the Intelligent Dashboard for Managers
Szczegóły obiektu: Ontology of Data Mining in the Intelligent Dashboard for Managers
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Hasło przedmiotowe:
- Opis:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:215922
- Powiązania:
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2016-04-07
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 97
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Spersonalizowany kokpit menedżerski jako przykład podejścia kontekstowego w zarządzaniu wiedzą
Twórca:Furmankiewicz, Małgorzata; Sołtysik-Piorunkiewicz, Anna; Ziuziański, Piotr
Data:2015
Typ:czasopismo
Współpracownik:Abramek, Edyta. Red.; Pańkowska, Małgorzata. Red.
The use of management dashboard in monitoring the efficiency of the internet advertising campaigns illustrated on the example of Google Analytics
Twórca:Strzelecki, Artur; Furmankiewicz, Małgorzata; Ziuziański, Piotr
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Pańkowska, Małgorzata. Red.
Rola wdrażania kokpitu menedżerskiego w systemie BI do zarządzania ryzykiem w organizacji na przykładzie banku spółdzielczego
Twórca:Sołtysik-Piorunkiewicz, Anna; Furmankiewicz, Małgorzata; Ziuziański, Piotr
Data:2017
Typ:czasopismo
Współpracownik:Pańkowska, Małgorzata. Red.
Informacyjna rola podsystemu Business Intelligence w ZSIZ
Twórca:Bytniewski, Andrzej; Matouk Kamall
Data:2017
Typ:artykuł
Systemy inteligencji biznesowej jako przedmiot badań ekonomicznych
Data:2012
Typ:czasopismo
Współpracownik:Olszak, Celina M. Red.; Ziemba, Ewa. Red.
Eksploracja danych transakcyjnych sklepu internetowego
Twórca:Pondel, Maciej; Korczak Jerzy
Data:2017
Typ:artykuł
Metodyczne podejście do analizy i eksploracji danych marketingowych
Twórca:Korczak, Jerzy; Pondel, Maciej
Data:2017
Typ:czasopismo
Współpracownik:Pańkowska, Małgorzata. Red.
Ontologiczna reprezentacja wiedzy finansowej w systemie wspomagania decyzji
Twórca:Dudycz, Helena; Dyczkowski, Mirosław; Korczak, Jerzy
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.