- Dochodowe efekty mnożnikowe generowane przez zatrudnienie na uczelniach wyższych (na przykładzie Opolskiego Ośrodka Akademickiego)
Szczegóły obiektu: Dochodowe efekty mnożnikowe generowane przez zatrudnienie na uczelniach wyższych (na przykładzie Opolskiego Ośrodka Akademickiego)
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Hasło przedmiotowe:
- Opis:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:226627
- Powiązania:
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2016-07-21
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 348
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Konkurowanie jakością kapitału ludzkiego w warunkach jego cyberdyskredytacji (przykład uczelni wyższych)
Twórca:Lipka, Anna; Król, Małgorzata; Waszczak, Stanisław; Winnicka-Wejs, Alicja
Data:2017
Typ:czasopismo
Współpracownik:Olszak, Celina M. Red.; Ostoj, Izabela. Red.
Zasoby czy osiągnięcia organizacji– wpływ procesów legitymizacyjnych na zmianę kategorii pomiaru
Twórca:Łada, Monika
Data:2015
Typ:czasopismo
Współpracownik:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Model SPIN jako szansa na wsparcie transferu wiedzy z uczelni do przedsiębiorstw
Twórca:Drożdżak, Zuzanna; Krupnik, Seweryn; Łukasiewicz, Karolina; Szczucka, Anna; Szklarczyk, Dariusz
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Bieniok, Henryk. Red.
Współpraca uczelni wyższych z przedsiębiorstwami w Polsce – uwarunkowania, korzyści i bariery, formy współpracy
Twórca:Pukin, Paulina
Data:2019
Typ:czasopismo
Współpracownik:Świerczek, Artur. Red.
Trudności we współpracy uczelni z biznesem w zakresie komercjalizacji wiedzy w świetle badań naukowych
Twórca:Sieniewska, Barbara
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Uczeni wrocławscy [T. 1], (1945-1979)
Data:1980
Typ:biografia
Współpracownik:Trzynadlowski, Jan (1912-1995). Red.
Znaczenie marki w komunikacji marketingowej uczelni wyższej
Twórca:Szczepańska-Woszczyna, Katarzyna
Data:2010
Typ:artykuł
The Use of International Rankings in The Formulationof a University’s Strategic Goals – the Polish Perspective
Twórca:Bugaj, Justyna M.; Rybkowski, Radosław
Data:2018
Typ:czasopismo
Współpracownik:Ziemba, Ewa. Chief Editor