- Dyskusyjna terminologia w metodologii badań naukowych ("Ilość - jakość" w badaniach empirycznych)
Szczegóły obiektu: Dyskusyjna terminologia w metodologii badań naukowych ("Ilość - jakość" w badaniach empirycznych)
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe:
- Opis:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:22116
- Powiązania:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2011-01-24
- Data ostatniej modyfikacji: 2017-12-02
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 1710
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Szkice metodologiczne. Zastosowanie obserwacyi i eksperymentu w naukach gospodarczych. Kilka słów o metodzie statystyki historycznej
Twórca:Daszyńska-Golińska, Zofia (1866-1934)
Data:1892
Typ:opracowanie naukowe
Granice nauki. Zarys logiki i metodologji nauk ścisłych
Twórca:Chwistek, Leon (1884-1944)
Data:[po 1934]
Typ:opracowanie naukowe
Usługi publiczne w samorządach krajów Europy Środkowej w warunkach zmian demograficznych: wyzwania wobec ilościowych badań ekonomicznych
Twórca:Baron, Marcin; Ochojski, Artur; Polko, Adam
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Kos, Barbara. Red.
Błędy i pomyłki w badaniach naukowych (Opracowanie autorefleksyjne)
Twórca:Czarnecki, Kazimierz M.
Data:2009
Typ:artykuł
Zadaniowe kształcenie zawodowe studentów uczelni wyższych
Twórca:Czarnecki, Kazimierz M.
Data:2008
Typ:artykuł
Jakościowe ksztalcenie zawodowe studentów uczelni wyższych (zarys problemu)
Twórca:Czarnecki, Kazimierz M.
Data:2008
Typ:artykuł
Ogólnometodologiczne składniki pracy naukowej nauczycieli szkół wyższych
Twórca:Czarnecki, Kazimierz M.
Data:2006
Typ:artykuł
Treści psychologiczne w pracach naukowych prof. dr. Jerzego Kopla
Twórca:Czarnecki, Kazimierz M.
Data:2014
Typ:artykuł
Współpracownik:Kamińska, Aleksandra. Red.; Kraus, Ewa. Red.; Ślęczka, Kazimierz. Red.