- Zakupy konsumentów przez internet w Polsce i Unii Europejskiej – analiza porównawcza
Szczegóły obiektu: Zakupy konsumentów przez internet w Polsce i Unii Europejskiej – analiza porównawcza
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Hasło przedmiotowe:
- Opis:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:270283
- Powiązania:
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-05-10
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 191
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
How do you get academics to buy on impulse? Challenging e-consumers under a magnifying glass
Twórca:Stadnicka, Agnieszka
Data:2022
Typ:artykuł
Współpracownik:Dziembała, Małgorzata. Red.
The use of web scraped data to analyze the dynamics of footwear prices
Twórca:Juszczak, Adam
Data:2021
Typ:czasopismo
Współpracownik:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Śląski i małopolski e-konsument– próba typologii
Twórca:Kucia, Michał
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
Ryzyko konsumenckie w procesie zakupów online w latach 2017-2019
Twórca:Kostrzewska, Martyna
Data:2020
Typ:artykuł
Współpracownik:Wrukowska, Daria Emilia
Konsument w centrach handlowych województwa śląskiego
Twórca:Stolecka-Makowska, Agata
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
Triangulacja jako koncepcja pozyskania wiedzy o zachowaniach nabywczych konsumentów
Twórca:Stolecka-Makowska, Agata
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Żabiński, Leszek. Red.; Drzazga, Marek. Red.; Kieżel, Małgorzata. Red.
Kultura jako determinanta zmian zachowań nabywczych konsumentów podlegających akulturacji
Twórca:Stolecka-Makowska, Agata
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Kos, Barbara. Red.
Możliwości zastosowania techniki okulograficznej w ilościowych badaniach marketingowych
Twórca:Stolecka-Makowska, Agata; Wolny, Robert
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Gatnar, Eugeniusz. Red.