- Śląski i małopolski e-konsument– próba typologii
Szczegóły obiektu: Śląski i małopolski e-konsument– próba typologii
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Hasło przedmiotowe:
- Opis:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:270285
- Powiązania:
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-05-10
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 86
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Podobieństwa rynków pracy w grupie krajów UE-28
Twórca:Wąsowicz, Jarosław
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Szkutnik, Włodzimierz. Red.
Zastosowanie wybranych metod taksonomicznych i prospektywnych w polityce oraz strategicznym zarządzaniu publicznym
Twórca:Baron, Marcin; Ochojski, Artur; Polko, Adam; Warzecha, Katarzyna
Data:2015
Typ:czasopismo
Zakupy konsumentów przez internet w Polsce i Unii Europejskiej – analiza porównawcza
Twórca:Stolecka-Makowska, Agata
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
Źródła informacji śląskich e-konsumentów - wyniki badań
Twórca:Kucia, Michał
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Wykorzystanie funduszy unijnych w powiatach województwa śląskiego
Twórca:Wójcik, Andrzej
Data:2017
Typ:czasopismo
Współpracownik:Barczak, Andrzej Stanisław. Red.; Wójcik, Andrzej. Red.
E-konsument nowej generacji wyzwaniem przedsiębiorstw w xxi w.
Twórca:Kolasińska-Morawska, Katarzyna
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.
Międzynarodowe badania zachowań e-konsumentów - typy, podejścia, wymiary
Twórca:Jaciow, Magdalena
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Kos, Barbara. Red.
Od konsumpcji do prosumpcji – zmiany w zachowaniach nabywców e-usług
Twórca:Wolny, Robert
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Żabiński, Leszek. Red.; Drzazga, Marek. Red.; Kieżel, Małgorzata. Red.