- Two types of contemporary reading style and its consequences for proces of thinking and school education
Szczegóły obiektu: Two types of contemporary reading style and its consequences for proces of thinking and school education
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:296906
- Powiązania:
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-12-11
- Data ostatniej modyfikacji: 2017-12-11
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 42
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Abstrakt. Dąbrowski Informator Biblioteczny 2023, nr 5
Data:2023
Typ:czasopismo
Współpracownik:Langer, Beata; Kwiecień, Sabina
An employee of generation Y in the face of changes in the global labour market
Twórca:Kamińska, Aleksandra
Data:2017
Typ:artykuł
Zalety i wady e-podręcznika postrzegane z perspektywy nauczycieli
Twórca:Kamińska, Aleksandra
Data:2015
Typ:artykuł
Pozyskiwanie informacji i komunikacja jako podstawowe sposoby funkcjonowania dziecka w świecie nowych mediów
Twórca:Kamińska, Aleksandra
Data:2015
Typ:artykuł
Trends of the so-called new spirituality and the inclusion of spiritual problems in the area of pedagogical reflection and practice
Twórca:Kamińska, Aleksandra
Data:2018
Typ:artykuł
Pedagogiczne implikacje antropologii V.E. Frankla
Twórca:Kamińska, Aleksandra
Data:2018
Typ:artykuł
Założenia logoteorii Viktora Emila Frankla a wychowanie człowieka
Twórca:Kamińska, Aleksandra
Data:2018
Typ:artykuł
Spory wokół feministycznej etyki troski we współczesnej filozofii amerykańskiej
Twórca:Kamińska, Aleksandra
Data:2008
Typ:rozprawa doktorska
Współpracownik:Ślęczka, Kazimierz. Promotor