- Creativity as a factor of students’ social intelligence. Summary of research findings
Szczegóły obiektu: Creativity as a factor of students’ social intelligence. Summary of research findings
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:296909
- Powiązania:
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2017-12-11
- Data ostatniej modyfikacji: 2017-12-11
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 31
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Ontological, epistemological and methodological taxonomy of creativity phenomenon research– call for path forward
Twórca:Piórkowska, Katarzyna
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Biznes w kulturze − kultura w biznesie. Kreatywność w kulturze
Data:2023
Typ:monografia
Współpracownik:Kwiecień, Anna. Red.; Nocoń, Aleksandra. Red.
Teorie kreatywności jako podstawa zarządzania projektami kreatywnymi
Twórca:Kozarkiewicz, Alina
Data:2015
Typ:czasopismo
Współpracownik:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Creative Problem Solving in Software Engineering Organization
Twórca:Olczyk, Grzegorz
Data:2019
Typ:czasopismo
Cognition and creativity support systems
Data:2013
Typ:czasopismo
Współpracownik:Pańkowska, Małgorzata. Red.; Sroka, Henryk (1939- ). Red.; Stanek, Stanisław. Red.
Kultura organizacyjna a potencjał kreatywności przedsiębiorstwa
Twórca:Pachura, Aneta.
Data:2015
Typ:artykuł
Kompetencje menedżerskie w obszarze kreatywności i innowacyjności
Twórca:Szczepańska-Woszczyna, Katarzyna
Data:2014
Typ:artykuł
The creative manager in the cultural during the COVID-19 pandemic
Twórca:Reformat, Beata
Data:2023
Typ:artykuł