- Rezygnacja z usługi – czy dostawcy utrudniają klientom odejścia?
Szczegóły obiektu: Rezygnacja z usługi – czy dostawcy utrudniają klientom odejścia?
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Hasło przedmiotowe:
- Opis:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:299335
- Powiązania:
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2018-01-16
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 52
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Strategie migracji klientów a lojalność względem dostawcy usług
Twórca:Bondos, Ilona
Data:2017
Typ:czasopismo
Współpracownik:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
Organizacja dystrybucji usług przewozowych
Twórca:Szołtysek, Jacek
Data:2007
Typ:artykuł
Churn Risk Identification as an Important Aspect of Marketing Controlling – the Case of a German Start-Up Company
Twórca:Prończuk, Anna
Data:2018
Typ:czasopismo
Współpracownik:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Evaluation of Traditional and Modern Dictribution Channels in Tourist Market
Twórca:Wąsowska Anna; Włodarczyk Roksana
Data:2019
Kanał komunikacji a kanał dystrybucji: zanikanie różnic i ich konsekwencje
Twórca:Lipowski, Marcin
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.