- Nowe trendy zakupów on-line w Polsce na tle innych państw europejskich
Szczegóły obiektu: Nowe trendy zakupów on-line w Polsce na tle innych państw europejskich
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:341404
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-02-12
- Data ostatniej modyfikacji: 2020-01-27
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 80
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Wpływ Internetu Rzeczy na rozwój e-commerce na przykładzie przedsiębiorstwa Amazon
Twórca:Perek, Julia
Data:2022
Typ:artykuł
Współpracownik:Dziembała, Małgorzata. Red.
E-opakowanie wyzwaniem dla współczesnego marketingu
Twórca:Nalewajek, Monika
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Logistyka informacji jako podstawowy element w budowaniu przewagi konkurencyjnej w e-commerce
Twórca:Weiland, Dariusz
Data:2016
Typ:czasopismo
Rozwój usług logistycznych implikowany dynamicznym wzrostem rynku e-commerce
Twórca:Pluta-Zaremba, Aneta
Data:2017
Typ:czasopismo
Współpracownik:Świtała, Marcin. Red.
E-narzędzia oraz przyszłość marketingu w działalności usługodawców logistycznych – wyniki badań
Twórca:Świtała, Marcin; Kieżel, Małgorzata
Data:2017
Typ:czasopismo
Współpracownik:Świtała, Marcin. Red.
Personalizacja w handlu elektronicznym na przykładzie polskich i słowackich drogerii internetowych
Twórca:Stępniak, Aida
Data:2018
Typ:czasopismo
Współpracownik:Filipczyk, Barbara. Red.
Internationalization process of e-commerce enterprises – prerequisites, barriers and basic modes
Twórca:Grochal-Brejdak, Magdalena; Szymura-Tyc, Maja
Data:2013
Typ:artykuł
Sposoby radzenia sobie e-konsumentów z ryzykiem nieudanego zakupu
Twórca:Maciejewski, Grzegorz
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Kos, Barbara. Red.