- Wpływ kultur narodowych na postrzeganie wartości masowej kastomizacji przez klientów
Szczegóły obiektu: Wpływ kultur narodowych na postrzeganie wartości masowej kastomizacji przez klientów
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Hasło przedmiotowe:
- Opis:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:341610
- Powiązania:
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-02-14
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 50
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Cybersecurity and Internet of Threats - new challenges in customer behavior
Twórca:Tarabasz, Anna
Data:2018
Typ:czasopismo
Współpracownik:Dewalska-Opitek, Anna. Red.; Witczak, Olgierd. Red.
Transfer of innovation as a parameter (factor) of development of enterprises in the SME sector in Poland
Twórca:Kamińska, Anna Maria; Parkitna, Agnieszka
Data:2018
Typ:czasopismo
Współpracownik:Witczak, Olgierd. Red.; Dewalska-Opitek, Anna. Red.
Wpływ masowej kastomizacji na rachunek kosztów produkcji – studium przypadku
Twórca:Burkat, Halina
Data:2018
Typ:czasopismo
Współpracownik:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Logistyczno-marketingowe aspekty w sieci tworzenia wartości
Twórca:Majchrzak-Lepczyk, Justyna
Data:2015
Typ:czasopismo
Współpracownik:Szołtysek, Jacek. Red.
Analiza przydatności modeli wartości dla klienta w zarządzaniu usługami finansowo-księgowymi
Twórca:Łada, Monika; Ziarkowski, Piotr
Data:2017
Typ:czasopismo
Współpracownik:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Marketing relacyjny i marketing wartości: w kierunku paradygmatu zintegrowanego
Twórca:Chlipała, Paweł
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Mitręga, Maciej. Red.
Zasoby ludzkie jako kluczowy czynnik sukcesów w przedsiębiorstwach przyszłości
Twórca:Michna Monika
Data:2016
Typ:artykuł
Zmiany w zakresie zarządzania wartością dla klienta na rynku kultury niszowej na przykładzie polskich kin studyjnych
Twórca:Iwińska-Knop, Krystyna; Szymańska, Kamila
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Kwiecień, Anna. Red.; Reformat, Beata. Red.; Smyczek, Sławomir. Red.