- Proces poszukiwania pracy przez młode pokolenie – wybrane zagadnienia – wyniki badań empirycznych
Szczegóły obiektu: Proces poszukiwania pracy przez młode pokolenie – wybrane zagadnienia – wyniki badań empirycznych
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Hasło przedmiotowe:
- Opis:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:341623
- Powiązania:
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-02-14
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 240
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Transformacja sposobu komunikowania się pokolenia X, Y, Z - bilans zysków i strat
Twórca:Wasylewicz, Magdalena
Data:2016
Typ:artykuł
Wsparcie społeczne a zaradność człowieka w sytuacji bezrobocia
Twórca:Ślebarska, Katarzyna
Data:2008
Typ:rozprawa doktorska
Współpracownik:Popiołek, Katarzyna. Promotor
Brak komunikacji niewerbalnej a skutki kierowania pokoleniem Y
Twórca:Kuna-Szyszka, Katarzyna
Data:2019
Typ:artykuł
Współpracownik:Grabiec, Olimpia. Red.
Współczesne problemy zarządzania pracownikami pokolenia Y
Twórca:Ładyga Małgorzata
Data:2011
Typ:artykuł
Mobility choices of the Generation Y in Poland
Twórca:Szmelter-Jarosz, Agnieszka
Data:2019
Typ:czasopismo
Współpracownik:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Workplace flexibility in Poland – the polytomous irt models formulated by latent class approach
Twórca:Genge, Ewa
Data:2017
Typ:czasopismo
Współpracownik:Melich-Iwanek, Krystyna. Red.; Trzpiot, Grażyna. Red.
The progression in employer branding and employee based brand equity: Scholar API based systematic literature review
Twórca:Krywalski, Santiago, J.
Data:2023
Typ:czasopismo
Współpracownik:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Rola kultury organizacyjnej w kreowaniu wizerunku ośrodków pomocy społecznej jako pracodawcy
Twórca:Marzec, Izabela
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.