- Motywy wyboru operatora telefonii komórkowej w Polsce
Szczegóły obiektu: Motywy wyboru operatora telefonii komórkowej w Polsce
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Hasło przedmiotowe:
- Opis:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:353210
- Powiązania:
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-04-04
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 59
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Does coopetition strategy improve market performance? An empirical study in mobile phone industry
Twórca:Le Roy, Frédéric; Hyacinthe Sanou, Famara
Data:2014
Typ:artykuł
Inwestycje rozwojowe jako element strategii przedsiębiorstw rodzinnych funkcjonujących na polskim rynku
Twórca:Steinerowska-Streb, Izabella; Bernais, Jolanta
Data:2018
Typ:czasopismo
Współpracownik:Olszak, Celina M. Red.; Ostoj, Izabela. Red.
Motives and barriers in the field of cooperation between companies. Research outcomes based on the Polish engineering industry
Twórca:Danik, Lidia; Lewandowska, Małgorzata S.
Data:2013
Typ:artykuł
Zarządzanie wiekiem w procesie budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa
Twórca:Waligóra, Łucja
Data:2018
Typ:czasopismo
Współpracownik:Rudny, Włodzimierz. Red.; Żak, Katarzyna. Red.
Customer-centricity evolution as a foundation of bank’s competitive strategy
Twórca:Klimontowicz, Monika
Data:2014
Typ:artykuł
Tertiary ”Education boom in EU countries: key to enhancing competitiveness or a waste of resources?”
Twórca:Grotkowska, Gabriela
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Sporek, Tadeusz. Red.; Kos-Łabędowicz, Joanna. Red.
Ranking of lte cells based on key performance indicators using mcdm methods
Twórca:Lopes Neto, Pedro Nunes; Freire Junior, José Celso; Tuna, Celso Eduardo
Data:2022
Typ:czasopismo
Współpracownik:Trzaskalik, Tadeusz. Chief Editor
Budowanie relacji z klientem jako determinanta lojalności i satysfakcji konsumenta na rynku telefonii komórkowej
Twórca:Łęgowski, Szymon
Data:2017
Typ:czasopismo
Współpracownik:Niestrój, Krzysztof. Red.