- Znaczenie ujawnień niefinansowych dla inwestorów i wizerunku jednostki gospodarczej
Szczegóły obiektu: Znaczenie ujawnień niefinansowych dla inwestorów i wizerunku jednostki gospodarczej
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Hasło przedmiotowe:
- Opis:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:355451
- Powiązania:
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-04-15
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 115
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Is CSR embedded in the system of corporate innovation objectives? Evidence from Poland
Twórca:Gołębiowski, Tomasz; Lewandowska, Małgorzata
Data:2015
Typ:artykuł
Modele biznesowe w sprawozdawczości finansowej zakładów ubezpieczeń w Polsce na przykładzie PZU S.A.
Twórca:Jonas, Krzysztof
Data:2017
Typ:czasopismo
Współpracownik:Sulik-Górecka, Aleksandra. Red.; Pfaff, Józef. Red.
Economics of sustainability
Data:2022
Typ:monografia
Współpracownik:Wójcik, Ewa. Ed.; Zieliński, Tomasz. Ed.
Consumer protection as a premise to build trust in the financial service market
Twórca:Szustak, Grażyna
Data:2014
Typ:artykuł
Ekonomika informacji - przedmiot i zakres badawczy
Twórca:Żelazny, Rafał
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Jakość informacji o sytuacji finansowej jednostek gospodarczych
Twórca:Błażyńska, Joanna
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Rówińska, Małgorzata. Red.; Strojek-Filus, Marzena. Red.
Modele relacji między Corporate Social Responsibility a public relations
Twórca:Hope, Ewa
Data:2017
Typ:czasopismo
Współpracownik:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Działania wobec pracowników w ujęciu zastosowania koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR) – analiza przypadku
Twórca:Badura-Mojza, Anna
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Kwiecień, Anna. Red.; Kosiń, Paweł. Red.