- Towards Consumer Social Responsibility
Szczegóły obiektu: Towards Consumer Social Responsibility
PDF
Struktura
Journal of Economics and Management.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Hasło przedmiotowe:
- Opis:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: DOI: 10.22367/jem.2019.38.08 ;oai:www.sbc.org.pl:403788
- Język:
- Publikacja:
- Prawa: https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-12-17
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-07-27
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 384
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Is CSR embedded in the system of corporate innovation objectives? Evidence from Poland
Twórca:Gołębiowski, Tomasz; Lewandowska, Małgorzata
Data:2015
Typ:artykuł
Odzwierciedlenie ekologicznego obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu w identyfikacji i prezentacji sprawozdawczej kategorii kształtujących wynik finansowy przedsiębiorstwa
Twórca:Dratwińska-Kania, Beata
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Buk, Halina. Red.; Pfaff, Józef. Red.
Zaangażowanie przedsiębiorstw w realizację koncepcji społecznej odpowiedzialności na podstawie badań empirycznych przeprowadzonych w Polsce
Twórca:Wolska, Grażyna
Data:2015
Typ:czasopismo
Współpracownik:Zagóra-Jonszta, Urszula. Red.
Wpływ wybranych czynników ekonomicznych, demograficznych i społeczno-kulturowych na zachowania żywieniowe konsumentów– przegląd literatury
Twórca:Hanus, Gabriela
Data:2017
Typ:czasopismo
Współpracownik:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Malinowska, Mirosława. Red.
Społeczna odpowiedzialność biznesu w polskim transporcie lotniczym
Twórca:Tłoczyński, Dariusz
Data:2017
Typ:czasopismo
Współpracownik:Michałowska, Maria. Red.
„Człowiek pośpiechu” : o problemach z czasem współczesnego konsumenta
Twórca:Burlita, Augustyna
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Uwarunkowania zmian zachowań zakupowych konsumentów seniorów
Twórca:Olejniczak, Tomasz
Data:2018
Typ:czasopismo
Współpracownik:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
Cyfrowy ślad konsumenta
Data:2023
Typ:monografia
Współpracownik:Jaciow, Magdalena. Red.; Wolny, Robert. Red.