- Design user experience jako podstawa budowania relacji w sektorze kreatywnym
Szczegóły obiektu: Design user experience jako podstawa budowania relacji w sektorze kreatywnym
PDF
Struktura
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Opis
- Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Hasło przedmiotowe:
- Opis:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:420672
- Powiązania:
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Digitalizacja:
- Publikacja:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2020-04-08
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-05-25
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 106
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Koncepcja design management w kontekście upgrade’u warsztatu współczesnego twórcy – case study
Twórca:Caban-Piaskowska, Katarzyna; Mielczarek, Marcin
Data:2018
Typ:czasopismo
Współpracownik:Rydny, Włodzimierz. Red.
Współpraca międzyorganizacyjna w sektorze sztuk performatywnych – perspektywy badawcze
Twórca:Wójcik, Dagmara
Data:2018
Typ:czasopismo
Współpracownik:Kosiń, Paweł. Red.
Produkty systemowe w sektorze kreatywnym – znaczenie i determinanty rozwoju
Twórca:Sobocińska, Magdalena
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Żabiński, Leszek. Red.; Żyminkowska, Katarzyna. Red.
Istota i konsekwencje konfliktu w relacjach między przedsiębiorstwem a klientem
Twórca:Berger, Malwina; Mitręga, Maciej
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Mitręga, Maciej. Red.
Inbound marketing a koncepcja marketingu relacji
Twórca:Witczak, Olgierd
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Mitręga, Maciej. Red.
Marketing relacyjny i marketing wartości: w kierunku paradygmatu zintegrowanego
Twórca:Chlipała, Paweł
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Mitręga, Maciej. Red.
Efekty relacyjne w zarządzaniu relacjami z partnerami: ocena działań na rynku instytucjonalnym
Twórca:Kwiatek, Piotr
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Mitręga, Maciej. Red.
Skala wykorzystania innowacyjnej strategii zarządzania relacjami z klientami CRM: wybrane wyniki badań
Twórca:Olszak, Celina M.; Bartuś, Kamila; Billewicz, Grażyna
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Bieniok, Henryk. Red.