- Media internetowe jako narzędzie marketingu w turystyce
Szczegóły obiektu: Media internetowe jako narzędzie marketingu w turystyce
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:439682
- Powiązania:
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2020-09-08
- Data ostatniej modyfikacji: 2020-09-08
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 82
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane aspekty
Data:2023
Typ:monografia
Współpracownik:Bajdak, Andrzej. Red.; Spyra, Zbigniew. Red.
Creating new trends in international marketing communication
Twórca:Grybś, Marta
Data:2014
Typ:artykuł
Functionalities of the Virtual Advisor Application in the Process of Marketing Communication Between Contemporary Enterprises and Their Market
Twórca:Spyra, Zbigniew
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Bajdak, Andrzej. Red.
Public relations versus marketing
Twórca:Deszczyński, Przemysław
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.
Wszystko, co chciałabym wiedzieć o public relations i nie boję się zapytać: dylematy PR
Twórca:Wojcik, Krystyna
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.
Application of the linear ordering methodsin the voivodships research in the field of social mediausage in enterprises in the period 2014-2017
Twórca:Kaczmarczyk, Paweł
Data:2018
Typ:czasopismo
Współpracownik:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Strategiczne wyznaczniki zintegrowanej komunikacji marketingowej
Twórca:Jachimowski, Marek
Data:2017
Typ:artykuł
Reakcje przedsiębiorstw na wydarzenia kulturalne jako przejaw stosowania real-time marketingu
Twórca:Kieżel, Małgorzata
Data:2018
Typ:czasopismo
Współpracownik:Pabian, Barbara. Red.; Bilińska-Reformat, Katarzyna. Red.