- Building a strong brand to support company competitiveness
Szczegóły obiektu: Building a strong brand to support company competitiveness
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:50647
- Powiązania:
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2012-08-23
- Data ostatniej modyfikacji: 2016-08-04
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 3125
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Wpływ pomocy publicznej na wzrost konkurencyjności polskich przedsiębiorstw
Twórca:Wiercioch, Magdalena
Data:2015
Typ:czasopismo
Współpracownik:Ziemba, Ewa. Red.
Motives and barriers in the field of cooperation between companies. Research outcomes based on the Polish engineering industry
Twórca:Danik, Lidia; Lewandowska, Małgorzata S.
Data:2013
Typ:artykuł
International expansion of brands by realization of co-branding strategy
Twórca:Grębosz, Magdalena; Otto, Jacek
Data:2013
Typ:artykuł
Rola sojuszy marek we współczesnych procesach kreowania marek własnych detalistów
Twórca:Spyra, Zbigniew
Data:2015
Typ:czasopismo
The influence of brand awareness and brand imageon brand equity – an empirical study of logisticsservice providers
Twórca:Świtała, Marcin; Reformat, Beata; Gamrot, Wojciech; Bilińska-Reformat, Katarzyna
Data:2018
Typ:czasopismo
Współpracownik:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Podstawy i sposoby kształtowania wizerunku marki globalne – case study
Twórca:Reformat, Paulina
Data:2017
Typ:czasopismo
Współpracownik:Świtała, Marcin. Red.
Uwarunkowania działalności gospodarczej w krajach Europy Środkowo-Wschodniej w kontekście ich konkurencyjności
Twórca:Grynia, Alina; Subotovič, Agnieška
Data:2016
Typ:czasopismo
Masowe dobra luksusowe - kreowanie wizerunkumarki za pomocą narzędzi marketingu online
Twórca:Wajnbrener, Sylwia
Data:2021
Typ:artykuł
Współpracownik:Dziembała, Małgorzata. Red.