Seria: Zeszyty Naukowe Wydziałowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ; 205 ; Marketing communication: selected issues
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Studia Ekonomiczne - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach ; Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Feb 1, 2020
Jun 26, 2015
140
140
https://www.sbc.org.pl/publication/170499
Deszczyński, Przemysław Adamus-Matuszyńska, Anna. Red. Gołuchowski, Jerzy. Red. Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Wojcik, Krystyna Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red. Adamus-Matuszyńska, Anna. Red. Gołuchowski, Jerzy. Red.
Bajdak, Andrzej. Red.
Lipowski, Marcin Witczak, Olgierd. Red. Mitręga, Maciej. Red.
Spyra, Zbigniew Żabiński, Leszek. Red. Drzazga, Marek. Red. Kieżel, Małgorzata. Red.
Kieżel, Małgorzata Pabian, Barbara. Red. Bilińska-Reformat, Katarzyna. Red.
Wiechoczek, Joanna Witczak, Olgierd. Red. Mitręga, Maciej. Red.