Seria: Zeszyty Naukowe Wydziałowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ; 205 ; Marketing communication: selected issues
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Studia Ekonomiczne - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach ; Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Feb 1, 2020
Jun 26, 2015
452
450
https://www.sbc.org.pl/publication/170501
Edition name | Date |
---|---|
Laskowska-Witek Justyna, Brand Promotion Throught Computer Games on the Example of Second Life | Feb 1, 2020 |
Mago, Zdenko Bajdak, Andrzej. Red.
Sobociński, Maciej Chłąd, Mateusz Lewandowska, Kinga Witczak, Olgierd. Red. Mitręga, Maciej. Red.
Latusek-Jurczak, Dominika Prystupa‐Rządca, Kaja
Hofman-Kohlmeyer, Magdalena
Laskowska-Witek Justyna Witczak, Olgierd. Red. Mitręga, Maciej. Red.
Hofman-Kohlmeyer, Magdalena
Hofman-Kohlmeyer, Magdalena
Żychoń, Patrycja Piwowarczyk, Michał Piotrowski, Paweł. Red.