205 ; Marketing communication: selected issues ; Seria: Zeszyty Naukowe Wydziałowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Studia Ekonomiczne - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach ; Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Feb 1, 2020
Jun 26, 2015
155
https://www.sbc.org.pl/publication/170507
Edition name | Date |
---|---|
Janeczek, Urszula, Ethical Aspects of Marketing Communication in New Media | Feb 1, 2020 |
Chrzan, Edward Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Štrbová, Edita Bajdak, Andrzej. Red.
Keckermann, Bartholomaeus (ok. 1572-1609) Pauli, Georg (ok. 1585-1650). Przedm.
Ostrowska, Izabela Niestrój, Krzysztof. Red.
Nowak, Marta Samborski, Adam. Red.
Lipowski, Marcin Witczak, Olgierd. Red. Mitręga, Maciej. Red.
Janeczek, Urszula Mitręga, Maciej. Red.
Szabo, Peter Szabová, Edita Bajdak, Andrzej. Red.