Żabiński, Leszek. Red. ; Drzazga, Marek. Red. ; Kieżel, Małgorzata. Red.
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ; 261 ; ISSN 2083-8611
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Studia Ekonomiczne - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach ; Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Feb 3, 2020
Jul 27, 2016
118
https://www.sbc.org.pl/publication/240055
Edition name | Date |
---|---|
Drzazga, Marek, Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw handlu detalicznego na początku XXI wieku | Feb 3, 2020 |
Drzazga, Marek Bajdak, Andrzej. Red.
Barańska-Fischer, Mirella Żabiński, Leszek. Red. Żyminkowska, Katarzyna. Red.
Sobocińska, Magdalena Żabiński, Leszek. Red. Żyminkowska, Katarzyna. Red.
Wiktor, Jan W. Żabiński, Leszek. Red. Żyminkowska, Katarzyna. Red.
Mitręga, Maciej Żabiński, Leszek. Red. Żyminkowska, Katarzyna. Red.
Żabiński, Leszek Żabiński, Leszek. Red. Drzazga, Marek. Red. Kieżel, Małgorzata. Red.
Baran, Radosław Żabiński, Leszek. Red. Drzazga, Marek. Red. Kieżel, Małgorzata. Red.
Mazurek-Łopacińska, Krystyna Żabiński, Leszek. Red. Drzazga, Marek. Red. Kieżel, Małgorzata. Red.