- Możliwości zastosowania techniki okulograficznej w ilościowych badaniach marketingowych
Object's details: Możliwości zastosowania techniki okulograficznej w ilościowych badaniach marketingowych
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor:
- Subject and Keywords:
- Subject:
- Description:
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:253661
- Relation:
- Language:
- Oryginal in:
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2016-12-16
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 2318
- You could also download the object's description in these formats:
- Historical Text Recognition:
See also
Fizyologija zmysłów
Creator:Majer, Józef (1808-1899)
Date:1857
Zakupy konsumentów przez internet w Polsce i Unii Europejskiej – analiza porównawcza
Creator:Stolecka-Makowska, Agata
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
Konsument w centrach handlowych województwa śląskiego
Creator:Stolecka-Makowska, Agata
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
Triangulacja jako koncepcja pozyskania wiedzy o zachowaniach nabywczych konsumentów
Creator:Stolecka-Makowska, Agata
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Żabiński, Leszek. Red.; Drzazga, Marek. Red.; Kieżel, Małgorzata. Red.
Kultura jako determinanta zmian zachowań nabywczych konsumentów podlegających akulturacji
Creator:Stolecka-Makowska, Agata
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Система специалъного образования для детей с сенсорными нарушенияни в Украине и Полъше (XIX – начало XXI века)
Creator:Shevchenko, Wladimir
Date:2018
Type:artykuł
Efekt ROPO w procesie zakupu usług polskich konsumentów
Creator:Wolny, Robert
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
Od konsumpcji do prosumpcji – zmiany w zachowaniach nabywców e-usług
Creator:Wolny, Robert
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Żabiński, Leszek. Red.; Drzazga, Marek. Red.; Kieżel, Małgorzata. Red.