- Zróżnicowanie form konsumpcji kolaboratywnej – teoria i wstępne wyniki badań
Object's details: Zróżnicowanie form konsumpcji kolaboratywnej – teoria i wstępne wyniki badań
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor:
- Subject and Keywords:
- Subject:
- Description:
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:299337
- Relation:
- Language:
- Oryginal in:
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2018-01-16
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 73
- You could also download the object's description in these formats:
- Historical Text Recognition:
See also
Eksploracja motywów związanych z partycypacją w konsumpcji kolaboratywnej
Creator:Małecka, Agnieszka; Mitręga, Maciej
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Dynamic marketing capabilities implemented into social media
Creator:Mitręga, Maciej; Wieczorek, Anna; Małecka, Agnieszka; Pfajfa, Gregor
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Dewalska-Opitek, Anna. Red.; Witczak, Olgierd. Red.
Koncepcja produktów systemowych a prosumpcja
Creator:Mitręga, Maciej
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Żabiński, Leszek. Red.; Żyminkowska, Katarzyna. Red.
Bariery wdrożenia marketingu relacji w polskich przedsiębiorstwach
Creator:Mitręga, Maciej
Date:2015
Type:czasopismo
The insects project
Creator:Małecka, Agnieszka; Oslislo, Zofia
Date:2016
Type:książka
Zarządzanie reklamacjami na rynku usług turystycznych z perspektywy kompetencji personelu biur podróży
Creator:Berger, Malwina; Mitręga, Maciej
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Istota i konsekwencje konfliktu w relacjach między przedsiębiorstwem a klientem
Creator:Berger, Malwina; Mitręga, Maciej
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.
Czynniki warunkujące zarządzanie relacjami z klientami: studium przypadku placówki medycznej X
Creator:Chęcińska, Martyna; Mitręga, Maciej
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.