- Creativity support systems, methods, and applications
Object's details: Creativity support systems, methods, and applications
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Contributor: ; ;
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ; ;
- Subject Headings: ; ; ;
- Description:
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:74115
- Relation: ;
- Language:
- Oryginal in: ;
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2013-07-15
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 2158
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
The concept of a civic technology tool for empowering social innovations
Creator:Szewczuk-Stępień, Marzena; Jurczyk-Bunkowska, Magdalena
Date:2020
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Innowacyjne sposoby wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej organizacji
Creator:Szczepańczyk, Maciej
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Kraśnicka, Teresa. Red.
Innowacje w instytucjach publicznych w procesie komunikacji interesariuszy wspomagane przez technologię Web 2.0
Creator:Hauke, Krzysztof
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Olszak, Celina M. Red.; Ostoj, Izabela. Red.
Narzędzia Web 2.0 w bibliotekach pedagogicznych
Creator:Boryczka, Bożena
Date:2018
Type:artykuł
Mapa drogowa otwartego rządu w Polsce
Creator:Hofmokl, Justyna
Date:2011
Type:dokument elektroniczny
Application of the linear ordering methodsin the voivodships research in the field of social mediausage in enterprises in the period 2014-2017
Creator:Kaczmarczyk, Paweł
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Sieciowa sfera publiczna a media społecznościowe
Creator:Brol, Marcin; Czetwertyński, Sławomir
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Wolska, Grażyna. Red.; Pancer-Cybulska, Ewa. Red.
Dynamic marketing capabilities implemented into social media
Creator:Mitręga, Maciej; Wieczorek, Anna; Małecka, Agnieszka; Pfajfa, Gregor
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Dewalska-Opitek, Anna. Red.; Witczak, Olgierd. Red.