- Publiczny intelektualista w Internecie: srebrne treści cyfrowe na przestrzeni 15 lat
Object's details: Publiczny intelektualista w Internecie: srebrne treści cyfrowe na przestrzeni 15 lat
Structure
HUMANITAS Pedagogika i Psychologia.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords:
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Relation:
- Language:
- Coverage:
- Oryginal in:
- Rights:
Object is located in the collections:
See also
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane obszary aplikacji
Date:2024
Type:monografia
Contributor:Bajdak, Andrzej. Red.; Spyra, Zbigniew. Red.
Klasyczne dzieła sztuki nowych mediów
Date:2015
Type:dokument elektroniczny
Contributor:Zawojski, Piotr (1963- ). Red.
Wykorzystanie nowych mediów w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa
Creator:Jaska Ewa
Date:2018
Type:artykuł
Marka w nowych mediach. Motywy angażowania się użytkowników w tworzenie i wymianę treści
Creator:Hofman-Kohlmeyer, Magdalena
Date:2020
Type:artykuł
The internet in management of value for customers in the sector of culture in the era of coronavirus pandemic
Creator:Sobocińska, Magdalena
Date:2020
Type:artykuł
Changes in public relations management in the era of coronavirus pandemic
Creator:Adamus-Matuszyńska, Anna
Date:2020
Type:artykuł
Contributor:Maćkowska, Renata
Zwrot cyfrowy w humanistyce. Internet, nowe media, kultura 2.0
Date:2013
Type:dokument elektroniczny
Contributor:Radomski, Andrzej. Red.; Bomba, Radosław. Red.
Technospołecznicy. Rozkwit mediów lokalnych
Creator:Danielewicz, Michał; Mazurek, Paweł
Date:2012
Type:dokument elektroniczny