- Business model as the success factor in the era of coronavirus pandemic
Szczegóły obiektu: Business model as the success factor in the era of coronavirus pandemic
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:539945
- Powiązania:
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2021-12-07
- Data ostatniej modyfikacji: 2021-12-07
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 26
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
The evolution of business models of Polish health resort enterprises
Twórca:Kozarkiewicz, Alina; Kabalska, Agnieszka
Data:2020
Typ:czasopismo
Współpracownik:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Budowa nowoczesnego przedsiębiorstwa z wykorzystaniem modelu biznesowego Canvas
Twórca:Nęcki Łukasz
Data:2013
Typ:artykuł
Business Model Canvas as a tool of manager 4.0
Twórca:Mičieta, Branislav
Data:2020
Typ:artykuł
Współpracownik:Biňasová, Vladimíra; Kasajová, Marta; Howaniec, Honorata
Budowanie przewagi konkurencyjnej podmiotu uzdrowiskowego przy pomocy działań informacyjnych
Twórca:Wieszołek, Jarosław
Data:2023
Typ:artykuł
Transfer of innovation as a parameter (factor) of development of enterprises in the SME sector in Poland
Twórca:Kamińska, Anna Maria; Parkitna, Agnieszka
Data:2018
Typ:czasopismo
Współpracownik:Witczak, Olgierd. Red.; Dewalska-Opitek, Anna. Red.
Cybersecurity and Internet of Threats - new challenges in customer behavior
Twórca:Tarabasz, Anna
Data:2018
Typ:czasopismo
Współpracownik:Dewalska-Opitek, Anna. Red.; Witczak, Olgierd. Red.
Zmiana modeli biznesowych pod wpływem nowych technologii w sektorze turystycznym
Twórca:Kędziera, Maciej
Data:2020
Typ:czasopismo
Współpracownik:Piotrowski, Paweł. Red.
Digital revolution in fashion industry – to what extent can Metaverse become a predominant business-to-customer model in the digital era
Twórca:Dewalska-Opitek, Anna
Data:2023
Typ:artykuł