Witczak, Olgierd. Red. ; Mitręga, Maciej. Red.
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ; 254 ; ISSN 2083-8611
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Studia Ekonomiczne - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach ; Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Feb 3, 2020
Jun 17, 2016
98
https://www.sbc.org.pl/publication/234883
Edition name | Date |
---|---|
Berger, Malwina, Zarządzanie reklamacjami na rynku usług turystycznych z perspektywy kompetencji personelu biur podróży | Feb 3, 2020 |
Berger, Malwina Mitręga, Maciej Mitręga, Maciej. Red.
Mitręga, Maciej Żabiński, Leszek. Red. Żyminkowska, Katarzyna. Red.
Małecka, Agnieszka Mitręga, Maciej Witczak, Olgierd. Red. Mitręga, Maciej. Red.
Laskowska, Justyna Mitręga, Maciej Mitręga, Maciej. Red.